Tatiana Lifanova

Diplomová práce

Market Entry Strategy for Countrylife into Russian Market

Market Entry Strategy of “Country life” into Russian Market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vybrat vhodný způsob vstupu na trh a vytvořit marketingovou strategii pro obchody s organickým zbožím Countrylife. Doporučená strategie se zakládá na rysech a prvcích ruského trhu a ruských spotřebitelů. Práce je složena z pěti částí. Teoretická část reviduje marketingové přístupy potřebné k vstupu na cizí trh a teorie spojené s organickými produkty. Následuje analýza …více
Abstract:
The objective of this thesis is to choose the appropriate market entry mode and create a marketing strategy for the organic grocery Countrylife. Suggested strategy is based on features of the Russian market and specificity of the local consumers. The work consists from the five parts. Theoretical part reviews the marketing frameworks needed to enter the foreign market and the theory of organic. It …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2018
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Jaroslav Halík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74653

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities