Marketingová strategie společnosti Automobili Lamborghini S.p.A. – Nela Kouřilová
Nela Kouřilová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti Automobili Lamborghini S.p.A.
Marketing strategy of the company Automobili Lamborghini S.p.A.
Abstract:
Bakalářská práce je zpracována na téma marketingové strategie společnosti Automobili Lamborghini S.p.A. V práci se zaměřuji na jeden z nejužších segmentů trhu vůbec, a tedy na luxusní sportovní vozy, mezi které Lamborghini dozajista patří. Luxusní sportovní vozy jsou tak vyhraněný segment trhu, že musíme z marketingového hlediska zohlednit odlišnosti a specifikace, se kterými je nutné kalkulovat při …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is Marketing strategy of the company Automobili Lamborghini S.p.A.. It is focused on one of the narrowest market segments, on luxury sports cars, where Lamborghini surely belongs. Luxury sports cars are such a segment of the market that we need to take into account differences and specifications with which it is necessary to calculate when developing the strategy. Therefore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56387
Thesis defence
- Date of defence: 2015
- Supervisor: Hana Chylíková
- Reader: Miloš Novák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56387
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Marketingová strategie ve vybraném oboru podnikání
Dušan Pospěch -
Marketingová strategie vybrané firmy
Ankhilsarnai Altanbalová -
Marketingová strategie automobilového prodejce
Iveta REITINGEROVÁ -
Marketingová strategie společnosti Škoda auto a.s. na ruském trhu.
Yulia Naumenko -
Marketingová strategie značky Ford na českém trhu
Veronika Kliská -
British automobile industry - history and present
Martina HÁNOVÁ -
British Automobile Industry - History and Present
Martina HÁNOVÁ