Marketingová strategie společnosti Automobili Lamborghini S.p.A. – Nela Kouřilová
Nela Kouřilová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti Automobili Lamborghini S.p.A.
Marketing strategy of the company Automobili Lamborghini S.p.A.
Anotácia:
Bakalářská práce je zpracována na téma marketingové strategie společnosti Automobili Lamborghini S.p.A. V práci se zaměřuji na jeden z nejužších segmentů trhu vůbec, a tedy na luxusní sportovní vozy, mezi které Lamborghini dozajista patří. Luxusní sportovní vozy jsou tak vyhraněný segment trhu, že musíme z marketingového hlediska zohlednit odlišnosti a specifikace, se kterými je nutné kalkulovat při …viacAbstract:
The topic of the bachelor thesis is Marketing strategy of the company Automobili Lamborghini S.p.A.. It is focused on one of the narrowest market segments, on luxury sports cars, where Lamborghini surely belongs. Luxury sports cars are such a segment of the market that we need to take into account differences and specifications with which it is necessary to calculate when developing the strategy. Therefore …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56387
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2015
- Vedúci: Hana Chylíková
- Oponent: Miloš Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56387
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Marketingová strategie ve vybraném oboru podnikání
Dušan Pospěch -
Marketingová strategie vybrané firmy
Ankhilsarnai Altanbalová -
Marketingová strategie automobilového prodejce
Iveta REITINGEROVÁ -
Marketingová strategie společnosti Škoda auto a.s. na ruském trhu.
Yulia Naumenko -
Marketingová strategie značky Ford na českém trhu
Veronika Kliská -
British automobile industry - history and present
Martina HÁNOVÁ -
British Automobile Industry - History and Present
Martina HÁNOVÁ