Nela Kouřilová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společnosti Automobili Lamborghini S.p.A.

Marketing strategy of the company Automobili Lamborghini S.p.A.
Abstract:
Bakalářská práce je zpracována na téma marketingové strategie společnosti Automobili Lamborghini S.p.A. V práci se zaměřuji na jeden z nejužších segmentů trhu vůbec, a tedy na luxusní sportovní vozy, mezi které Lamborghini dozajista patří. Luxusní sportovní vozy jsou tak vyhraněný segment trhu, že musíme z marketingového hlediska zohlednit odlišnosti a specifikace, se kterými je nutné kalkulovat při …more
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is Marketing strategy of the company Automobili Lamborghini S.p.A.. It is focused on one of the narrowest market segments, on luxury sports cars, where Lamborghini surely belongs. Luxury sports cars are such a segment of the market that we need to take into account differences and specifications with which it is necessary to calculate when developing the strategy. Therefore …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 2015
  • Supervisor: Hana Chylíková
  • Reader: Miloš Novák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/56387

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod