MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ – Natálie Půhoná
Natálie Půhoná
Bachelor's thesis
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
MEDIA AGENCY, ITS STRUCTURE AND ROLE IN THE CREATION OF ADVERTISING CAMPAIGNS
Abstract:
Tématem bakalářské práce je Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamní kampaně. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí – teoretická část a praktická část. Teoretická část se zabývá na počátku historií reklamy, jejího vývoje a druhy médií. Dále se zabývá charakteristikou mediální agentury a následně jsou představeny jednotlivé skupiny mediálních agentur, které působí na území …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is Media Agency, its structure and role in the creation of advertising campaings. The bachelor thesis is divided into two parts – the theoretical part and the practical part. The theoretical part deals with the history of advertising of its development and types of media at the beginning. It also deals with the characteristics of the media agency and then introduces …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Ondřej Novák
- Reader: Jan Chromý, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PŮHONÁ, Natálie. \textit{MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A~ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/21gl4z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Mediální trh v ČR, výhody a nevýhody jednotlivých médií v konkrétních podmínkách
Viktor Petr -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Mariya Zakharevich -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Reklamní agentura a její úloha při tvorbě reklamní kampaně pro klienta
Jakub Kohák -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
Business Plan for Social Media Marketing Agency
Anna Abramova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights