MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ – Natálie Půhoná
Natálie Půhoná
Bachelor's thesis
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
MEDIA AGENCY, ITS STRUCTURE AND ROLE IN THE CREATION OF ADVERTISING CAMPAIGNS
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamní kampaně. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí – teoretická část a praktická část. Teoretická část se zabývá na počátku historií reklamy, jejího vývoje a druhy médií. Dále se zabývá charakteristikou mediální agentury a následně jsou představeny jednotlivé skupiny mediálních agentur, které působí na území …viacAbstract:
The topic of the bachelor thesis is Media Agency, its structure and role in the creation of advertising campaings. The bachelor thesis is divided into two parts – the theoretical part and the practical part. The theoretical part deals with the history of advertising of its development and types of media at the beginning. It also deals with the characteristics of the media agency and then introduces …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedúci: Mgr. Ondřej Novák
- Oponent: Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŮHONÁ, Natálie. \textit{MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A~ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/21gl4z/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Mediální trh v ČR, výhody a nevýhody jednotlivých médií v konkrétních podmínkách
Viktor Petr -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Mariya Zakharevich -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Reklamní agentura a její úloha při tvorbě reklamní kampaně pro klienta
Jakub Kohák -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
Business Plan for Social Media Marketing Agency
Anna Abramova
Názov
Vložil
Vložené
Práva