Bc. Kristýna Hranáčová

Master's thesis

Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování

The strategy of relationship with the customer and its consolidation
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá strategií vytváření vztahu se zákazníky a jeho upevňováním. Práce je koncipována jako teoreticko-aplikační studie. V teoretické části autorka poukáže na proměny marketingové komunikace a především se soustředí na tzv. CRM. Vysvětlí důležitost CRM při vytváření vztahu se zákazníkem. V aplikační části se autorka zaměří na vhodnou a nevhodnou komunikaci firmy směrem k zákazníkům …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with strategy of customer relationship and its consolidating. Thesis is composed from theoretical and practical part. In the theoretical part, the author points to the transformation of marketing communication and especially focuses on the so-called CRM. Explain the importance of CRM in creating a relationship with the customer. In the practical part, the author focuses on …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní