Marie PETROŠOVÁ

Bakalářská práce

Situační učení založené na vytváření situací učitelkou v mateřské škole

Situation teaching based formation Situation Teacher in the Kindergarten
Anotace:
Prezentovaná práce pojednává o významném vlivu prožívání situací při utváření zkušeností a učení dítěte. Prožívání dítěte je individuální a učitelka mateřské školy navozuje takové prostředí, aby dítě mohlo plně vzniklé situace prožívat. V situačním učení je využíváno předchozích zkušeností dítěte a důraz je kladen na zážitek, prostřednictvím kterého dítě získává zkušenosti nové. Pokud chce učitelka …více
Abstract:
The presented work deals with significant influence of experiencing of situations in shaping the experience and learning of a child. Experiencing of the child is individual and a kindergarten teacher creates such an environment that the child could fully experiences newly-emerged situation. In situation learning the previous experience of the child is used and the emphasis is put on the experience …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2014
Zveřejnit od: 19. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PETROŠOVÁ, Marie. Situační učení založené na vytváření situací učitelkou v mateřské škole. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.3.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 3. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta