Bc. David Klodner

Bakalářská práce

Designing Brand Positioning

Designing Brand Positioning
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá otázkou budování značky a stanovení podnikového positioningu. V praktické části autor navrhuje konkrétní a komplexní positioning značky na základě definované vize, mise a podnikových hodnot. Vychází přitom z výsledků primárního a sekundárního výzkumu.
Abstract:
The theoretical part of the thesis deals with the issue of a brand building and the development of its positioning. In the practical part, the author design a specific and comprehensive brand positioning based on defined vision, mission and values of the company relying on the results of the primary and secondary research.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta