Theses 

Designing Brand Positioning – Bc. David Klodner

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Bc. David Klodner

Bakalářská práce

Designing Brand Positioning

Designing Brand Positioning

Anotace: Teoretická část práce se zabývá otázkou budování značky a stanovení podnikového positioningu. V praktické části autor navrhuje konkrétní a komplexní positioning značky na základě definované vize, mise a podnikových hodnot. Vychází přitom z výsledků primárního a sekundárního výzkumu.

Abstract: The theoretical part of the thesis deals with the issue of a brand building and the development of its positioning. In the practical part, the author design a specific and comprehensive brand positioning based on defined vision, mission and values of the company relying on the results of the primary and secondary research.

Keywords: branding, positioning, reklama, emoce, smysly, gestalt, mise, vize, advertisement, emotions, senses, mission, vision

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
metadataTheses.xml metadataTheses.xml
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 23. 10. 2018 16:17, 43. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz