Analýza slabých stránek podniku, tvorba podnikové strategie – Bc. Petra Koutská
Bc. Petra Koutská
Diplomová práce
Analýza slabých stránek podniku, tvorba podnikové strategie
Enterprise weaknesses analysis, corporate strategy creation
Anotace:
Obsahem této diplomové práce je teorie řízení malého podniku, strategická analýza a návrh strategie dalšího rozvoje malého podniku. V první části práce je definován malý podnik a jeho specifické společenské a ekonomické postavení. V dalších dvou kapitolách je pak navržena struktura strategické analýzy tak, aby pokrývala všechny významné faktory ovlivňující chod podniku a dále jsou vymezeny možné strategické …víceAbstract:
The subject of this thesis is management theory of small enterprise, strategy analysis and creation of corporate strategy. The first chapter defines the small enterprise and his social and economic position. In the next chapters a structure of strategy analysis is proposed to cover all effects influencing the run of the enterprise and consequently possible strategy options are specified. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mhl7d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Obchodní model internetové aplikace TOMIKUP
Martin Šebek -
Augmented Gravity Model of Trade: Empirical analysis of beer exports in EU countries
Miriam Brellíková -
Business model pro založení startupu rodinné firmy
Veronika Linhartová -
Podniková strategie malého podniku
Barbora Hubičková