Peter Sunega

Master's thesis

Marketingová stratégia spoločnosti Linet Group SE na čínskom trhu

Marketingová stratégia spoločnosti Linet Group SE na čínskom trhu
Anotácia:
Cílem práce je porovnání marketingu společnosti vyrábějící zdravotnickou techniku na evropském a čínském trhu. Po teoretické části popisující nástroje analyzující mikro a makro prostředí se práce v praktické části zaměřuje na představení analyzované společnosti a na představení čínského a hongkongského trhu se zdravotnickou technikou jako dvou rozdílných trhů. Hlavní důraz klade práce na vyhodnocení …viac
Abstract:
The goal of the diploma thesis is to compare marketing of medical technology producing company in the European and Chinese market. After the theoretical part that is describing tools used to analyze micro and macro environment, the practical part of this thesis focuses on the introduction of the analysed company and the introduction of the Chinese and Hong Kong medical equipment markets as two distinct …viac
Abstract:
Cieľom práce je porovnanie marketingu spoločnosti vyrábajúcej zdravotnícku techniku na európskom a čínskom trhu. Po teoretickej časti popisujúcej nástroje analyzujúce mikro a makro prostredie sa práca v praktickej časti zameriava na predstavenie analyzovanej spoločnosti a na predstavenie čínskeho a hongkonského trhu so zdravotníckou technikou ako dvoch rozdielnych trhov. Hlavný dôraz kladie práca na …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
  • Vedúci: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Ivan Martiš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44996

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod