Význam domácích úkolů pohledem učitelů 1. stupně základní školy – Lucie Holíková
Lucie Holíková
Diplomová práce
Význam domácích úkolů pohledem učitelů 1. stupně základní školy
Importance of Homework from the Primary School Teachers' Perspective
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku domácích úkolů z pohledu učitelů 1. stupně na základních školách. Cílem práce je zjistit, jaký význam přikládají učitelé 1. stupně domácím úkolům. Teoretická část diplomové práce vymezuje pojem domácí úkoly. Dále se zaměřuje na funkci, význam domácích úkolů, hodnocení a motivaci žáků učiteli. V praktické části je popsán a prozkoumán názor učitelek 1. stupně …víceAbstract:
This diploma thesis sheds light on the phenomenon of homework as perceived from the standpoint of primary school teachers. The thesis aims to find out what role primary school teachers believe homework plays. The theoretical part of the thesis defines the notion of homework. It further focuses on the function and meaning of homework as well as on pupils' assessment and their motivation by teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Holíková, Lucie. Význam domácích úkolů pohledem učitelů 1. stupně základní školy. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Přístup učitelů prvního stupně základní školy k výuce tématu "Země a vesmír"
Aneta Kratochvílová -
Problémové vztahy mezi učiteli a rodiči žáků prvního stupně základní školy očima učitelů
Žďárská Žďárská -
Analýza postojů učitelů prvního stupně základních škol k inkluzivnímu vzdělávání
Lucie Kedroňová -
Vnímání první pomoci z kognitivního a afektivního hlediska u budoucích učitelů prvního stupně základních škol
Michaela ROUSOVÁ -
Učitel prvního stupně základních škol jako oběť mobbingu
Veronika VRBOVÁ -
Resilience učitele prvního stupně ZŠ a agresivní žák
Nicola JANEČKOVÁ -
Kázeňské přestupky u nadaných žáků prvního stupně ZŠ ve Zlínském kraji
Tereza Homolová -
Vztah k používání umělé inteligence u budoucích učitelů prvního stupně základních škol.
Alena KANČIOVÁ