English Speaking Anxiety of English Teachers in the Czech Republic (age group 31- 40) – Katarína Juríčková
Katarína Juríčková
Bakalářská práce
English Speaking Anxiety of English Teachers in the Czech Republic (age group 31- 40)
English Speaking Anxiety of English Teachers in the Czech Republic (age group 31- 40)
Abstract:
The aim of this thesis is to look into the theory of the English teacher anxiety, factors and consequences that accompany this psychical disorder and to offer a solution for those situations. In the theoretical part, you can find information about the history of the teacher's profession focused mainly on the English language, where we find out how different methods have been formed through the time …víceAbstract:
Cílem této práce je nahlédnutí do teorie úzkosti učitelů anglického jazyka, faktorů a ná-sledků provázející tuto psychickou poruchu a v neposlední řadě nabídnout nějaké řešení těchto situací. V teoretické části také najdeme informace o historii učitelské profese zaměřené především na anglický jazyk, kde se dozvíme, jak se různé metody výuky formovaly během doby. Praktická část se zabývá výzkumem úzkosti …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JURÍČKOVÁ, Katarína. \textit{English Speaking Anxiety of English Teachers in the Czech Republic (age group 31- 40)}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/21wlti/.
Jak správně citovat práci
Juríčková, Katarína. English Speaking Anxiety of English Teachers in the Czech Republic (age group 31- 40). Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská -
Didaktické využití filmu "The Shawshank Redemption" ve výuce anglického jazyka:Výuka jazyka současně se zpřístupněním odlišné kultury
Naděžda Vacatová -
Přínosy užívání mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka
Martina CHVÁLOVÁ