Věrnost značce na trhu stavebního spoření v České republice – Martin Solnička
Martin Solnička
Master's thesis
Věrnost značce na trhu stavebního spoření v České republice
Abstract:
Ve své diplomové práci jsem se rozhodl nahlédnout blíže na problematiku věrnosti zákazníků konkrétní značce. Cílem této práce je provést segmentaci zákaznické základny ČMSS a navrhnout opatření vedoucí k posílení této zákaznické základny. Rozdělení zákazníků je provedeno pomocí výzkumného nástroje PRETORIAN. Ten umožňuje měřit nejen loajalitu značky vyjádřenou preferencí, ale především dlouhodobé postoje …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4708
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2008
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Hana Mrázová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4708
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.