Věrnost značce na trhu stavebního spoření v České republice – Martin Solnička
Martin Solnička
Master's thesis
Věrnost značce na trhu stavebního spoření v České republice
Anotácia:
Ve své diplomové práci jsem se rozhodl nahlédnout blíže na problematiku věrnosti zákazníků konkrétní značce. Cílem této práce je provést segmentaci zákaznické základny ČMSS a navrhnout opatření vedoucí k posílení této zákaznické základny. Rozdělení zákazníků je provedeno pomocí výzkumného nástroje PRETORIAN. Ten umožňuje měřit nejen loajalitu značky vyjádřenou preferencí, ale především dlouhodobé postoje …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4708
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2008
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Hana Mrázová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4708
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.