Sociální sítě jako prostředek budování B2B vztahů – Jakub Potoček
Jakub Potoček
Bachelor's thesis
Sociální sítě jako prostředek budování B2B vztahů
Abstract:
Bakalářská práce je věnována tématu "Sociální sítě jako prostředek budování B2B vztahů". První část se zabývá poznatky nejen z obecné oblasti sociálních sítí a marketingu, ale i z oblasti zaměřené na obchodní vztahy mezi obchodními společnostmi a jejich rozdíly oproti obchodním vztahům s koncovými spotřebiteli. V druhé části je provedena analýza stávajícího stavu vybrané společnosti a v návaznosti …moreAbstract:
This Bachelor's thesis is dedicated to the topic of "Social media as a tool for developing B2B relationships". First part of the thesis will delve into the general area of marketing and social media as well as into the area focused on business relations among corporations and their differences of business relations with end-users. Second part of the thesis will conduct a situational analysis of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Potoček, Jakub. Sociální sítě jako prostředek budování B2B vztahů. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
The critical importance of the HR business partner: business partnering as a HR role
Shengzhi Qiu -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Guanchen Shao -
Trends of business strategy management in business practice
Leisan Safiullina -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
Global risks and their influence on the market entrance strategies of business to business companies
Kirill Rudenko -
Role of Business Intelligence in Strategic Business Planning
Arun Konda -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ