Komunikační strategie vybrané destinace – Tereza Nováková
Tereza Nováková
Bakalářská práce
Komunikační strategie vybrané destinace
Communication strategy in specific destination
Anotace:
Cílem bakalářské práce "Komunikační strategie vybrané destinace" je navrhnout nové způsoby komunikace v rámci regionu Český ráj a to prostřednictvím informačních center, které se v tomto regionu nachází. Tato bakalářská práce se dělí na teoretickou část ve které jsou vymezeny pojmy marketing, komunikační mix a destinační marketing a na praktickou část, která pojednává o regionu Český ráj a o sdružení …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis "Communication strategy in specific destination" is to suggest new form of communication of Bohemian Paradise through information centers, which are located in this region. This bachelor thesis is divided into theoretical part, where are defined the terms of marketing, communication mix and marketing of destination. The second part is the practical one and describe …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nováková, Tereza. Komunikační strategie vybrané destinace. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Destinační marketing krajů ČR
Sandra Krütznerová -
Destinační management a marketing města Pelhřimov
Jiří Matějka -
Význam informačních technologií pro marketing destinace
Lenka Holinková -
Komunikační strategie vybrané destinace
Veronika Klaudová
Název
Vložil
Vloženo
Práva