Adéla Vítová

Bachelor's thesis

Učební úlohy jako nástroj podpory strategií rozvíjejících čtení

Language tasks supporting strategies improving reading ability
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Vítová, Adéla. Učební úlohy jako nástroj podpory strategií rozvíjejících čtení. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

University of Pardubice

Faculty of Arts and Philosophy

Bachelor programme / field:
Specialisation in Educational Sciences / English for Education

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.