Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Havlíčkův Brod – Bc. Stanislava PLODÍKOVÁ
Bc. Stanislava PLODÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Havlíčkův Brod
Tourism product in tourism infocentre in Havlíčkův Brod
Anotácia:
V práci byla zjišťována nabídka a poptávka po produktech Městského informačního centra v Havlíčkově Brodě. Poptávka byla zjišťována prostřednictvím dotazníkového šetření, na jehož základě byly zjištěny postrádané produkty v nabídce informačního centra. Výstupem práce je návrh naučné stezky po kulturně-historických památkách v Havlíčkově Brodě s názvem Po stopách významných osobností v Havlíčkově Brodě …viacAbstract:
In this work was found out offer and demand for products of information centre in Havlíčkův Brod. Demand of services of Havlíčkův Brod´s information centre was found out by questionnaire´s investigation. The output of this work is the instructive path intent on archaeological finds in Havlíčkův Brod called After foots significant personality in Havlíčkův Brod.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2007
Zverejniť od: 1. 10. 2007
Identifikátor:
7870
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 10. 2007
- Vedúci: Ing. arch. Martin Jirovský, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLODÍKOVÁ, Stanislava. \textit{Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Havlíčkův Brod}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Economics. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/22lia6/.
Jak správně citovat práci
PLODÍKOVÁ, Stanislava. Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Havlíčkův Brod. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 01. 10. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 10. 2007 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Turistický potenciál regionu Uherský Brod
Andrea Hamšíková -
Přínosy značení Vysočina regionální produkt
Ivana Raková -
Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
Martin Brodský -
Produkt cestovního ruchu v destinaci – Kraj Vysočina všemi smysly
Kristýna Minxová -
Návrh destinačního produktu pro Kraj Vysočina
Daniela Medová -
Produkt cestovního ruchu ve vybrané destinaci - Vysočina
Veronika Kubalová -
Církevní turistika - tvorba produktu cestovního ruchu v Kraji Vysočina
Lucie Matějíčková
Názov
Vložil
Vložené
Práva