Kseniia Pidgorna

Diplomová práce

Rebranding and Marketing Communication

Rebranding and Marketing Communication
Anotace:
Cílem tohoto příspěvku je podat doporučení manažerovi značky, marketingovým manažerům a osobám s rozhodovací pravomocí, které plánují projít procesem rebrandingu s cílem zlepšit podnikání. Tato práce je napsána s cílem poskytnout základ pro společnosti, které se snažily o rebranding a selhaly, a pro zákazníky, kteří se obávají důvěřovat společnostem, které dokonce dosáhly úspěchu. Hlavním cílem je …více
Abstract:
This paper aims to give recommendations to brand manager, marketing managers and decision makers which are planning to go through a rebranding process in order to improve business. This thesis is written with a purpose to provide a foundation for companies that tried to make a rebranding and got failed, and for customers who fear to trust companies that even have achieved success. The main objectives …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
  • Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication