Marketing maloobchodu vybrané firmy – Marie MÁCHOVÁ
Marie MÁCHOVÁ
Bachelor's thesis
Marketing maloobchodu vybrané firmy
Retail marketing of a chosen company
Anotácia:
Cílem bakalářské práce ,,Marketing maloobchodu vybrané firmy? je analyzovat problematiku využívání marketingových nástrojů v maloobchodní jednotce, konkrétně v obchodním řetězci Globus ČR, k. s. Teoretická část vysvětluje pojem obchod, jeho stručný vývoj a členění. Dále pojednává o marketingovém mixu a objasňuje jednotlivé nástroje. Praktická část se věnuje představení zvolené firmy a seznámení s marketingovými …viacAbstract:
The aim of the work ,,Retail marketing of a chosen company? is to analyze the issue of the use of marketing tools in the retail company, specifically in the retail chain Globus ČR, k. s. The theoretical part explains the concept of the business, his concise progress and the classification. It also deals with the marketing mix and clarifies the different tools. The practical part introduces the selected …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lenka Čechurová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MÁCHOVÁ, Marie. Marketing maloobchodu vybrané firmy. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing maloobchodu Decathlon
Adam JURÁNEK -
Marketing maloobchodu a jeho uplatnenie v predajniach Zara so zameraním na Českú republiku
Kristína Behunová -
Marketing maloobchodu vybrané firmy
Magdalena KESTNEROVÁ -
Marketing maloobchodu vybrané firmy
Tereza KNOTOVÁ -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Porovnání marketingového mixu malé a velké firmy v oblasti maloobchodu
Josef Šíla -
Uplatnění nástrojů marketingu maloobchodu ve vybrané prodejně
Adéla MARTÍNKOVÁ