Projekt audiovizuální komunikace vybraného produktu prostřednictvím tištěného (video) comicsu – Bc. Darya Shobonova
Bc. Darya Shobonova
Diplomová práce
Projekt audiovizuální komunikace vybraného produktu prostřednictvím tištěného (video) comicsu
Audio visual communication project of the selected product through a printed (video) comic
Anotace:
Cílem práce je vytvořit návrh projektu audiovizuální komunikace (animovaného videa s prvky comicsového žánru) pro vybraný produkt – chytrá hráčka BabiAge Doodoo, která je schopná svým „růžovým šumem“ uklidnit a ukolébat dítě. Upravený návrh videa je možné použit také pro komunikaci v tištěných médiích. V práci jsou prezentovaný story-board, literární a technický scénáře animovaného videa, je vytvořen …víceAbstract:
The aim of this work is to create a proposal of an audiovisual communication project (animated video with elements of comics genre) for a selected product - the clever player BabiAge Doodoo, who is able to calm and lull her child with her "pink noise". The modified video design can also be used for communication in print media. The thesis presents story-board, literary and technical scenarios of animated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mzfyd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2019
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Václav Dovolil -
Umělé světlo v audiovizuální komunikaci
David Všetička -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Jan Bredl -
Estrategias de traducción del lenguaje publicitario en la publicidad audiovisual anglófona de los productos de la higiene personal y cosmética: análisis comparativo de la traducción española y la checa
Jessica Kuželová -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Adam Škaloud -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Tereza Homolková -
Vizuální a audiovizuální komunikace v televizní reklamě zaměřené na dětského diváka
Aneta ČECHOVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků