Projekt audiovizuální komunikace vybraného produktu prostřednictvím tištěného (video) comicsu – Bc. Darya Shobonova
Bc. Darya Shobonova
Master's thesis
Projekt audiovizuální komunikace vybraného produktu prostřednictvím tištěného (video) comicsu
Audio visual communication project of the selected product through a printed (video) comic
Abstract:
Cílem práce je vytvořit návrh projektu audiovizuální komunikace (animovaného videa s prvky comicsového žánru) pro vybraný produkt – chytrá hráčka BabiAge Doodoo, která je schopná svým „růžovým šumem“ uklidnit a ukolébat dítě. Upravený návrh videa je možné použit také pro komunikaci v tištěných médiích. V práci jsou prezentovaný story-board, literární a technický scénáře animovaného videa, je vytvořen …moreAbstract:
The aim of this work is to create a proposal of an audiovisual communication project (animated video with elements of comics genre) for a selected product - the clever player BabiAge Doodoo, who is able to calm and lull her child with her "pink noise". The modified video design can also be used for communication in print media. The thesis presents story-board, literary and technical scenarios of animated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 7. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mzfyd/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 8. 2019
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SHOBONOVA, Darya. \textit{Projekt audiovizuální komunikace vybraného produktu prostřednictvím tištěného (video) comicsu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/22tt84/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Václav Dovolil -
Umělé světlo v audiovizuální komunikaci
David Všetička -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Jan Bredl -
Estrategias de traducción del lenguaje publicitario en la publicidad audiovisual anglófona de los productos de la higiene personal y cosmética: análisis comparativo de la traducción española y la checa
Jessica Kuželová -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Adam Škaloud -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Tereza Homolková -
Vizuální a audiovizuální komunikace v televizní reklamě zaměřené na dětského diváka
Aneta ČECHOVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků