Děti jako cílová skupina mediální persvaze – Alexandra VYSLOUŽILOVÁ
Alexandra VYSLOUŽILOVÁ
Bakalářská práce
Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Children as a target group of media persuasion
Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce v teoretické části je vývoj komunikace a její formy. Dále se v teoretické části zabývám regulací a samoregulací reklamy, hlavně pak ve vztahu k dětem. Poslední částí je vztah reklamy a dětí, segmentace dětí jako spotřebitelů a vliv dětí na nákupní rozhodování rodičů. V části praktické je popsán konkrétní marketingový výzkum, který byl vykonán formou dotazníkového šetření …víceAbstract:
The subject of my thesis in the theoretical part is the development of communication and its forms. Thereinafter the regulation and self-regulation of advertising is analysed in par-ticular in respect to children. In the last section of the theoretical past the relation of adver-tising and children, the segmentation of children as consumers and their influence in the purchase decision process is emphasised …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18730
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYSLOUŽILOVÁ, Alexandra. \textit{Děti jako cílová skupina mediální persvaze}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/22yvcy/. [citováno 2024-04-23]
Jak správně citovat práci
VYSLOUŽILOVÁ, Alexandra. Děti jako cílová skupina mediální persvaze. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
Pavlína Jirků -
Regulace marketingové komunikace
Kristýna BENDOVÁ -
Regulace marketingové komunikace na trhu tabákových výrobků
Adéla Gráfová -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Výroba a distribuce alkoholu - případová studie Jan Becher)
Eva Kotýnková -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem
Petr Král -
Design reklamy z pohledu neuromarketingu
Michaela Bohumínská -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Ilona Erina