Ing. Lucie Mihulová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace 3 nejvýznamnějších hradů v ČR

Analysis of marketing communication of the 3 most important castles in the Czech Republic
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace 3 nejvýznamnějších hradů v ČR. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je věnována cestovnímu ruchu, jelikož návštěva hradu je jeho součástí, a marketingu destinace. V praktické části jsou představeny jednotlivé hrady, jejich historie, charakteristika a vybrané nástroje marketingového mixu, jež vedou k samotné marketingové …more
Abstract:
Subject of this thesis is the analysis of marketing communication of the 3 most important castles in the Czech Republic. The work is divided into two parts. The theoretical part is devoted to tourism, because a visit the castle is its part, and destination marketing. The practical part provides selected castles, their history, characteristic, and selected instruments of marketing mix, that lead to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2014
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní