Ing. Lucie Mihulová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace 3 nejvýznamnějších hradů v ČR

Analysis of marketing communication of the 3 most important castles in the Czech Republic
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace 3 nejvýznamnějších hradů v ČR. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je věnována cestovnímu ruchu, jelikož návštěva hradu je jeho součástí, a marketingu destinace. V praktické části jsou představeny jednotlivé hrady, jejich historie, charakteristika a vybrané nástroje marketingového mixu, jež vedou k samotné marketingové …více
Abstract:
Subject of this thesis is the analysis of marketing communication of the 3 most important castles in the Czech Republic. The work is divided into two parts. The theoretical part is devoted to tourism, because a visit the castle is its part, and destination marketing. The practical part provides selected castles, their history, characteristic, and selected instruments of marketing mix, that lead to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní