Alice Ullspergerová
Bakalářská práce
Evoluce v simulaci
Evolution in Simulation
Anotace:
Experimentální text koncipuji způsobem podobným zážitkové plavby ponorkou, kdy se pod vodní hladinou, skrze malé kulaté okénko virtuální reality, snažím zahlédnout již dávno překonaný obraz o proměnlivosti světa, že jsme my lidé byli kdysi vyvinuti z ryb. Legendy a mýty vznikaly odpozorováním z hvězd, jež byly postupně nahrazeny teoriemi a hypotézami a namísto interpretace konstelací zapojeny do zásuvky …víceAbstract:
I conceive this experimental text in a way similar to an experiential submarine voyage, when I try to glimpse, through a small round window of virtual reality, under the surface of the water, the long outdated image of the world's mutability, that we humans were once evolved from fish. Legends and myths were created by reading from the stars, which were gradually replaced by theories and hypotheses …víceKlíčová slova
evoluce (biologie)Klíčová slova
počítačová simulaceKlíčová slova
virtuální realitaKlíčová slova
umění
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/16686
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: Tomáš DVOŘÁK
- Oponent: Michal ŠIMŮNEK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Fotografie
Práce na příbuzné téma
-
Percepce avatara v prostředí virtuální reality
Tomáš REINIGER -
Možnosti využití moderních herních enginů ve výuce biologie
Jan Trubač -
Využití ICT v předmětu Biologie
David Čech -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková