Řízení značky a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů – Farrukh Saidov
Farrukh Saidov
Master's thesis
Řízení značky a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů
Brand management and its impact on consumer buying decisions
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a segmentací trhu antiparazitních přípravků pro psy a kočky v České republice. Cílem práce je pomocí primárních a sekundárních dat najít diference a podrobnosti mezi spotřebiteli antiparazitních přípravků a následně doporučit positioning a marketingový mix vůči odkrytým segmentům. Práce obsahuje teoretickou a praktikou část. V teoretické části je popsán průběh …viacAbstract:
This Master’s Thesis is focused on Flea & Tick medication market for cats and dogs in the Czech Republic, its analysis and segmentation. The goal of this thesis is to find differences and similarities among consumers of Flea & Tick medication by using primary and secondary data and then recommend positioning and marketing mix for segments. The thesis contains two parts the theoretical and the practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71516
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2017
- Vedúci: Jan Koudelka
- Oponent: Radek Tahal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71516
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Význam e-commerce na českém trhu krmiv pro psy a kočky
Thi Kim Anh Nguyenová -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Socioprostorová analýza města Pardubice v roce 2011 a některé změny jeho socioprostorové struktury mezi lety 2001 a 2011
Michaela Zářecká -
Analýza úrovně kvality života pomocí shlukové analýzy a porovnání s Human Development Indexem
Barbara Pánková -
Shluková analýza okresů ČR z pohledu demografických ukazatelů
Barbora Saifrtová -
Analýza vybrané TV reklamy vysílané v rámci sportovního pořadu
Jitka Benešová -
Analysis of E-government and Digital Society Indicators in Selected Countries
Lorraine Tinashe Majo