Alternatívne distribučné kanály komerčnej banky – Mgr. Gabriela Laluhová
Mgr. Gabriela Laluhová
Diplomová práce
Alternatívne distribučné kanály komerčnej banky
Alternative distribution channels of commercial bank
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to explain the notion of distribution channels of commercial banks, briefly analyze the development and state of the banking sector in Slovakia, the position of commercial banks within the banking system; to give more detailed characteristic of selected distribution channels of commercial banks and to analyze the comparison of the distribution channels at the Tatra …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je vysvetliť pojem distribučné kanály komerčnej banky, stručne poukázať na vývoj a stav bankového sektora na Slovenku, postavenie komerčnej banky v bankovom systéme, bližšie charakterizovať vybrané distribučné kanály komerčných bánk a analyzovať porovnanie distribučných kanálov v Tatra banke a.s. a VÚB banke a.s.. V nadväznosti na cieľ je diplomová práca spracovaná v troch kapitolách …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/c26fj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Pavol Príhoda
- Oponent: Ing. Melinda Czapáriková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Call centrum České pošty s.p., jeho přínos pro podnik a možnosti rozvoje
Petr Voříšek -
Aplikace Markovových modelů pro výpočty provozních parametrů call centra
Martin Mikoláš -
Posouzení možnosti využití mobilního a internetového marketingu v rámci call centra firmy Lion Teleperformance
Jiří Synek -
Realizace a zabezpečení telefonního centra s využitím technologie Voice Over Internet Protocol
Josef ZAVŘEL -
Distribuční a prodejní kanály ubytovacích zařízení ve regionu LVA - role OTA v distribuci nabídky UZ
Sabina Štefková -
Organizácia a riadenie systému platobného styku v Dexii banka
Martin Bistiak -
Charakter a obsah práce vedúceho pobočky banky
Jana Pialová -
Optimalizace nákladů hotovostních služeb vybrané banky
Milan Fábik