Využití literárních textů ve výuce občanské výchovy na ZŠ – Mgr. Bc. Lucie Křižková
Mgr. Bc. Lucie Křižková
Diplomová práce
Využití literárních textů ve výuce občanské výchovy na ZŠ
Contemporary literature as a means of teaching Civics at Primary School
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na propojení dvou výchovně-vzdělávacích předmětů na základní škole, český jazyk a občanskou výchovu. Rozborem současné literární tvorby pro děti a mládež kriticky sleduje, jak literatura odráží současná společenská témata. Na základě této reflexe a témat občanské výchovy definovaných Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání vybírá a zpracovává vybrané literární …víceAbstract:
The thesis focuses on the interconnection of two educational subjects at primary school, Czech language and Civics. It critically monitors how literature reflects contemporary social issues. Based on this reflection and topics of civic education defined by the Framework Educational Program for Basic Education, it selects and processes selected literary texts into worksheets. The aim of this educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/udl1c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Radim Štěrba, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Michal Škerle
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Nefunkční rodina: literární tvorba J. Wilsonové v literární výchově na ZŠ
Jana KŘEPELOVÁ -
Šikana: literární tvorba J. Wilsonové v literární výchově na ZŠ
Veronika SVOJANOVSKÁ -
Literární teorie ve výuce literatury na 2. stupni základní školy
Vendula MAHROVÁ -
Uplatnění literárních žánrů utopie a dystopie v literární výchově na 2. stupni ZŠ
Alexandra HARABIŠOVÁ