Alžběta Černá

Bakalářská práce

Interní komunikace vybrané firmy/organizace

Internal Communication of the Chosen Company/Organization
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje interní komunikaci a její úroveň, zjišťuje využití komunikačních nástrojů a spokojenost zaměstnanců ve vybrané firmě. Teoretická část se zaobírá definováním pojmu komunikace, public relations, interní komunikace, dále pak firemní kulturou a marketingovým výzkumem. Její součástí je i vytyčení cílů a formulace výzkumných otázek. V praktické části je představena vybraná společnost …více
Abstract:
This Bachelor's thesis analyses internal communication and its level, usage of communication and job satisfaction of the employees of the selected company. The theoretical part defines the concept of communication, public relations, internal communication, corporate culture and marketing research. This part also includes goals setting and the research questions formulation. In the practical part, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Zveřejnit od: 28. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Černá, Alžběta. Interní komunikace vybrané firmy/organizace. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 28. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace