Analýza marketingového mixu společnosti Starbucks – Polina Zaytseva
Polina Zaytseva
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu společnosti Starbucks
Analysis of marketing mix of Starbucks company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti Starbucks. Hlavním cílem této práce je na základě analýzy marketingového mixu a hodnocení jeho jednotlivých složek navrhnout možná opatření a případná zlepšení. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol a je zaměřena na definování marketingu a popis jednotlivých částí marketingového mixu — produktu, ceny …víceAbstract:
This thesis focuses on marketing mix of Starbucks. The main goal is to suggest marketing mix improvement based on done analyses and assessments of constituent marketing mix components. The thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part is comprised of two chapters and deals with marketing and marketing mix components – product, price, promotion and place. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76403
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Ondřej Hradský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76403
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová