Polina Zaytseva

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu společnosti Starbucks

Analysis of marketing mix of Starbucks company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti Starbucks. Hlavním cílem této práce je na základě analýzy marketingového mixu a hodnocení jeho jednotlivých složek navrhnout možná opatření a případná zlepšení. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol a je zaměřena na definování marketingu a popis jednotlivých částí marketingového mixu — produktu, ceny …více
Abstract:
This thesis focuses on marketing mix of Starbucks. The main goal is to suggest marketing mix improvement based on done analyses and assessments of constituent marketing mix components. The thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part is comprised of two chapters and deals with marketing and marketing mix components – product, price, promotion and place. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
  • Vedoucí: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Ondřej Hradský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76403