Optimalizace věrnostního programu BENU lékárny – Kristýna Doskočilová
Kristýna Doskočilová
Master's thesis
Optimalizace věrnostního programu BENU lékárny
Abstract:
Úvod: Věrnostní program BENU lékárny je sice mezi zákazníky lékáren populární a je dobře strukturován, ale lidé mají s jeho užíváním opakující se komplikace.Cíl: Cílem diplomové práce je analýza spokojenosti zákazníků s věrnostním programem BENU PLUS, identifikace kritických míst programu a následně návrh jeho optimalizace.Metodika: Výzkum je rozdělen na kvalitativní a kvantitativní. Kvalitativní výzkum …moreAbstract:
Introduction: The BENU pharmacy loyalty program is popular among pharmacy customers and is well structured, but people have recurrent complications with its use.Aims: The aim of the thesis is to analyse customer satisfaction with the loyalty program BENU PLUS, to identify critical points of the program and then to design its optimization.Methodology: The research is divided into qualitative and quantitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2019
Identifier:
http://theses.cz/id/23v4if/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2019
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOSKOČILOVÁ, Kristýna. \textit{Optimalizace věrnostního programu BENU lékárny}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Available from: https://theses.cz/id/23v4if/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Theses on a related topic
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov -
Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
Maria Bykova