Využití nástrojů propagace pro tvorbu marketingové strategie malého pivovaru – Martin NOVÁK
Martin NOVÁK
Bakalářská práce
Využití nástrojů propagace pro tvorbu marketingové strategie malého pivovaru
Using the tools of promotion for creating the marketing strategies of microbrewery
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na využití nástrojů propagace pro tvorbu marketingové strategie malého pivovaru. Konkrétně je zaměřena na minipivovar Koliba, který se nachází v Litoměřicích. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První část se zabývá vývojem českého pivovarnictví po roce 1989 a současným zhodnocením. Druhá část je zaměřena na analýzu postavení minipivovarů na českém pivním trhu a …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on the using the tools of promotion for creating the marketing strategies of microbrewery. Specifically, it is focused on Koliba microbrewery, located in Litoměřice. This thesis is divided into three main chapters. The first charter deals with the development of Czech brewing since 1989 and current assessment. The second part focuses on the analysis of the position of microbreweries …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Václav Houžvička, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁK, Martin. \textit{Využití nástrojů propagace pro tvorbu marketingové strategie malého pivovaru}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/24107n/.
Jak správně citovat práci
NOVÁK, Martin. Využití nástrojů propagace pro tvorbu marketingové strategie malého pivovaru. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na pivo a vliv na společnost
Jitka Hergetová -
Reklama na trhu piva v České republice
Ladislav Hladný -
Reklama jako prostředek pro podporu prodeje piva v minipivovaru Třebonice
Tereza Sotonová -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Jindřich BENKO -
Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Jana ZEMÁNKOVÁ -
Mediální konstrukce produktu: pivo jako socio-kulturní fenomén v televizní reklamě
Jakub Ročňák