Analýza propagačních aktivit turistického informačního centra v Jihlavě – Martina Horáková
Martina Horáková
Bakalářská práce
Analýza propagačních aktivit turistického informačního centra v Jihlavě
Anotace:
Cílem bakalářské práce bude charakterizovat turistické informační centrum v Jihlavě, analyzovat služby, které nabízí a zhodnotit způsoby propagace města Jihlavy turistickým informačním centrem. Dílčím cílem bude navrhnout novou propagační brožuru.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.