Mgr. Václav HŘÍCH

Master's thesis

Analýza a vyhodnocení mediální kampaně zaměřené na změnu postojů Slováků vůči Romům

Analysis and an evaluation of advertising campaign that aimed at changing the attitude of the Slovaks towards the Roma people.
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá analýzou a vyhodnotením mediálnej kampane zameranej na zmenu postoja Slovákov voči Rómom. Opisuje východiskový stav pred kampaňou a súčasti pripravovanej mediálnej kampane. Analzuje navrhnuté kreatívne koncepty a navrhuje ich úpravy pred spustením kampane. Obsahuje pre test a post test postojov obyvateľov Slovenska k diskriminácií a vztahu Rómov a majoritného obyvateľstva …more
Abstract:
The thesis "Analysis and an evaluation of advertising campaign that aimed at changing the attitude of the Slovaks towards the Roma people" attempts to provide an analysis and an evaluation of the advertising campaign ``Living Together{\crqq} that ran in the Slovak media in the course of the year 2006 and that aimed at changing the attitude of the Slovaks towards the Roma people. It describes the initial …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Identifier: 4939

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HŘÍCH, Václav. Analýza a vyhodnocení mediální kampaně zaměřené na změnu postojů Slováků vůči Romům. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications