Analýza a vyhodnocení mediální kampaně zaměřené na změnu postojů Slováků vůči Romům – Mgr. Václav HŘÍCH
Mgr. Václav HŘÍCH
Master's thesis
Analýza a vyhodnocení mediální kampaně zaměřené na změnu postojů Slováků vůči Romům
Analysis and an evaluation of advertising campaign that aimed at changing the attitude of the Slovaks towards the Roma people.
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá analýzou a vyhodnotením mediálnej kampane zameranej na zmenu postoja Slovákov voči Rómom. Opisuje východiskový stav pred kampaňou a súčasti pripravovanej mediálnej kampane. Analzuje navrhnuté kreatívne koncepty a navrhuje ich úpravy pred spustením kampane. Obsahuje pre test a post test postojov obyvateľov Slovenska k diskriminácií a vztahu Rómov a majoritného obyvateľstva …moreAbstract:
The thesis "Analysis and an evaluation of advertising campaign that aimed at changing the attitude of the Slovaks towards the Roma people" attempts to provide an analysis and an evaluation of the advertising campaign ``Living Together{\crqq} that ran in the Slovak media in the course of the year 2006 and that aimed at changing the attitude of the Slovaks towards the Roma people. It describes the initial …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Identifier:
4939
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HŘÍCH, Václav. \textit{Analýza a vyhodnocení mediální kampaně zaměřené na změnu postojů Slováků vůči Romům}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/24bj34/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HŘÍCH, Václav. Analýza a vyhodnocení mediální kampaně zaměřené na změnu postojů Slováků vůči Romům. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Diagnostic test accuracy of existing practices identifying type 2 pre-diabetes in children: a systematic review of diagnostic test evidence
Dagmar TUČKOVÁ -
Pre/post test v in-store marketingu
Jitka Janurová -
Poruchy příjmu potravy - informovanost a prevence u studentů středních škol (pre-test, edukace, post-test)
Kristýna Fidlerová -
Poruchy příjmu potravy - informovanost a prevence u studentů středních škol (pre-test, edukace, post-test)
Kristýna Fidlerová