Analýza a vyhodnocení mediální kampaně zaměřené na změnu postojů Slováků vůči Romům – Mgr. Václav HŘÍCH
Mgr. Václav HŘÍCH
Master's thesis
Analýza a vyhodnocení mediální kampaně zaměřené na změnu postojů Slováků vůči Romům
Analysis and an evaluation of advertising campaign that aimed at changing the attitude of the Slovaks towards the Roma people.
Anotácia:
Diplomová práca sa zaoberá analýzou a vyhodnotením mediálnej kampane zameranej na zmenu postoja Slovákov voči Rómom. Opisuje východiskový stav pred kampaňou a súčasti pripravovanej mediálnej kampane. Analzuje navrhnuté kreatívne koncepty a navrhuje ich úpravy pred spustením kampane. Obsahuje pre test a post test postojov obyvateľov Slovenska k diskriminácií a vztahu Rómov a majoritného obyvateľstva …viacAbstract:
The thesis "Analysis and an evaluation of advertising campaign that aimed at changing the attitude of the Slovaks towards the Roma people" attempts to provide an analysis and an evaluation of the advertising campaign ``Living Together{\crqq} that ran in the Slovak media in the course of the year 2006 and that aimed at changing the attitude of the Slovaks towards the Roma people. It describes the initial …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4939
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HŘÍCH, Václav. \textit{Analýza a vyhodnocení mediální kampaně zaměřené na změnu postojů Slováků vůči Romům}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/24bj34/.
Jak správně citovat práci
HŘÍCH, Václav. Analýza a vyhodnocení mediální kampaně zaměřené na změnu postojů Slováků vůči Romům. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostic test accuracy of existing practices identifying type 2 pre-diabetes in children: a systematic review of diagnostic test evidence
Dagmar TUČKOVÁ -
Pre/post test v in-store marketingu
Jitka Janurová -
Poruchy příjmu potravy - informovanost a prevence u studentů středních škol (pre-test, edukace, post-test)
Kristýna Fidlerová -
Poruchy příjmu potravy - informovanost a prevence u studentů středních škol (pre-test, edukace, post-test)
Kristýna Fidlerová