Rozvoj prostorové představivosti se zřetelem k diferencované výuce – Mgr. Marie Prášková
Mgr. Marie Prášková
Diplomová práce
Rozvoj prostorové představivosti se zřetelem k diferencované výuce
The Development od Space Imagination in View of Differentiated Teaching
Anotace:
Diplomová práce „Rozvoj prostorové představivosti se zřetelem k diferencované výuce“ ukazuje možnosti geometrického vzdělávání dětí mladšího školního věku. Pojednává o schopnosti prostorově vidět a tvořivě tuto schopnost rozvíjet. Popisuje diferencovanou výuku jako příležitost práce se žáky nadanými i těmi, jejichž poruchy komplikují vzdělávání. V metodické části je popsána sbírka úloh a malý školní …víceAbstract:
Diploma thesis „The Development of Space Imagination in View of Differentiated Teaching“ shows the possibilities of geometrical education of young children. It deals with stereometrical perceiving and developing the ability by creativity. The differentiated teaching helps pupils who have a gift for mathematics and those with special needs in education. The method chapter contains a set of exercises …víceKlíčová slova
prostorová představivost geometrická představivost diferencovaná výuka tvořivost nadaní žáci žáci s poruchami komplikujícími vzdělávání stavby z krychlí space imagination geometrical imagination differentiated teaching creativity talented pupils pupils with special needs in education buildings performed using cubes
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mf124/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2008
- Vedoucí: RNDr. Milena Vaňurová, CSc.
- Oponent: RNDr. Marta Francová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra s využitím Edukačně-hodnotícího profilu
Lucie Šťastná -
Zkušenosti českých pedagogů výchovy ke zdraví s žáky s poruchami příjmu potravy
Veronika Gilbertová -
Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Suráková -
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Žáci s poruchami učení na ZŠ Veliš
Nikola Honzáková -
Komunikace s žáky s poruchami chování
Václava Adamčíková