Aleš KEPÁK

Bakalářská práce

Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY

Utilization of sales promotion to to increase the competitiveness of XY company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat využívání sales promotion, tedy podpory pro-deje, společnosti XY, která působí na trhu hobbymarketů. Podrobněji se zaměřuje na kon-krétní akci na podporu prodeje, která proběhla ve Zlínské prodejně XY. Nejdříve jsem zpracoval teoretickou část zaměřenou na tuto problematiku s důrazem na význam začlenění sales promotion do integrované marketingové komunikace …více
Abstract:
The subject of this bachelor{\crq}s work was to analyze the usage of sales promotion of XY company, which operates on the {\clqq}do it yourself`` market. In more detail I focused on the specific sales promotion, which took place in branch store of XY in Zlin. First, I have prepared a theoretical part focused on this topic, with an emphasis on the im-portance of the inclusion of sales promotion in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor: 9731

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KEPÁK, Aleš. Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 16. 05. 2038

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika