Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy – Diana Jaklová
Diana Jaklová
Bakalářská práce
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Comparison of marketing communication of selected public and private university
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá komparací marketingové komunikace dvou vybraných vysokých škol ze soukromého a veřejného sektoru. Analyzovaná je vysoká škola Ambis a Mendelova univerzita v Brně. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci dvou vybraných vysokých škol ze soukromého a veřejného sektoru a navrhnout doporučení pro zefektivnění této komunikace. V prvních dvou části se práce …víceAbstract:
The final thesis deals with the comparison of marketing communication of two selected universities from the private and public sectors. The analyzed universities are Ambis College and Mendel University in Brno. The aim of this bachelor thesis is to evaluate the marketing communication of the two selected universities from the private and public sectors and propose recommendations for improving this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/y4qpq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Ľudovít Hajduk, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva