Vliv dynamické geometrie na dosažitelnost matematického zdůvodnění geometrických problémů u studentů učitelství matematiky – Mgr. Jiří BLAŽEK
Mgr. Jiří BLAŽEK
Disertační práce
Vliv dynamické geometrie na dosažitelnost matematického zdůvodnění geometrických problémů u studentů učitelství matematiky
The effect of DGE on the attainability of mathematical reasoning for geometry problems among mathematics teacher education students.
Anotace:
Programy třídy DGE (Dynamic Geometry Environment) se objevily již začátkem 80. let minulého století, avšak ve výuce se začaly používat až s počátkem nového milénia. V současné době jsou ve výuce matematiky značně rozšířené. Programy třídy DGE umožňují zprostředkovat studentům abstraktní svět euklidovské geometrie díky jejich vlastnostem jako je přesnost konstrukce, názornost a možnost konstrukci dynamicky …víceAbstract:
Dynamic Geometry Environment (DGE) programs appeared in the early 1980s, but they did not begin to be used in education until the beginning of the new millennium. Today, they are widely used in teaching of mathematics. DGE class programs allow to mediate the abstract world of Euclidean geometry to students due to their features such as precision of construction, illustrativeness and the possibility …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: prof. RNDr. Pavel Pech, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLAŽEK, Jiří. \textit{Vliv dynamické geometrie na dosažitelnost matematického zdůvodnění geometrických problémů u studentů učitelství matematiky}. Online. Disertační práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/24narx/.
Jak správně citovat práci
BLAŽEK, Jiří. Vliv dynamické geometrie na dosažitelnost matematického zdůvodnění geometrických problémů u studentů učitelství matematiky. České Budějovice, 2022. disertační práce (Ph.D.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Teorie vzdělávání v matematice
Práce na příbuzné téma
-
Behaviorální a experimentální přístupy k modelům veřejné ekonomie: Common-Pool Resources
Radek Trlida -
AutoML: experimentalní přístup k předzpracování dat
Jan MRÁZ -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Hedonický přístup k cenám nájemného
Samuel Babic -
Systémový přístup k návrhu vzdálené laboratoře
Hanna Kukharava -
Nové přístupy k hodnocení virulence terapeutických bakteriofágů
Eliška Kučerová -
Nové přístupy k testování imunokompatibility biomateriálů.
Zdeňka Šillerová -
Vyučování geometrie na prvním stupni ZŠ s využitím programu dynamické geometrie - Geonextu.
Jana KOVÁŘOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
7. 6. 2022