Bc. Ivana Ondrejová

Diplomová práce

Persvazivní prostředky ve vybraném typu textů

Persuasive means in a selected type of texts
Abstract:
This Master´s thesis deals with an issue of usage of persuasive means in selected types of texts. These texts specifically represent advertising texts that occur in travel catalogues of Slovak travel agencies. Also, they explicitly aim at a propagation of chosen holiday destinations. An important goal of this thesis is to explain a concept of advertising from two perspectives, a marketing one, and …více
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou využití persvazivních prostředků ve vybraném typu textů. Konkrétně se jedná o reklamní texty v katalozích slovenských cestovních kanceláří, které jsou zaměřené na propagaci dovolenkových destinací. Důležitým úkolem této práce je definování pojmu reklama, a to jak z hlediska marketingového, tak i z hlediska lingvistického. Charakteristika všech funkcí reklamy …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2019
  • Vedoucí: prof. PhDr. Marie Krčmová, CSc.
  • Oponent: PhDr. Michal Křístek, M.Phil.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta