Formativní hodnocení žáků na 2. stupni základní školy v hodinách matematiky – Bc. Jaromír HENDRYCH
Bc. Jaromír HENDRYCH
Master's thesis
Formativní hodnocení žáků na 2. stupni základní školy v hodinách matematiky
Formative Assessment in Lower Secondary Education during the Lessons of Mathematics
Abstract:
Diplomová práce se věnuje formativnímu hodnocení v hodinách matematiky na druhém stupni základní školy. V práci jsou první tři kapitoly zaměřeny na teoretické vymezení školního hodnocení, formativního hodnocení a porovnání sumativního hodnocení s formativním. Praktická část je věnovaná dotazníkovému šetření. Cílem diplomové práce je analyzování využívání formativního hodnocení v hodinách matematiky …moreAbstract:
The diploma thesis deals with formative evaluation in Mathematics at the second stage of primary school. The first three chapters are focused on the theoretical definition of school evaluation, formative evaluation, and comparison of summative evaluation to formative evaluation. The practical part is devoted to the questionnaire survey. The aim of the diploma thesis is to analyse the use of formative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Hodaňová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HENDRYCH, Jaromír. \textit{Formativní hodnocení žáků na 2. stupni základní školy v hodinách matematiky}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/24s88j/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HENDRYCH, Jaromír. Formativní hodnocení žáků na 2. stupni základní školy v hodinách matematiky. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching Mathematics for Lower Secondary Schools / UMma-USVmi
Theses on a related topic
-
Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ
Adéla Lívová -
Hodnocení žáků na 2. stupni základní školy v současné praxi
Karolína Čápová -
Využití formativního hodnocení na prvním stupni ZŠ
Hana Zatloukalová -
Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ
Monika WRÓBLEWSKÁ -
Školní hodnocení žáků 1. stupně ZŠ očima rodičů
Martina Bursíková Koldánová -
Souvislost sebehodnocení se zpětnou vazbou na Facebooku
Rachel Benatzká -
Zpětná vazba na personální útvar za účelem zvýšení jeho významu a efektivity
Dita Krčmová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
22/4/2022