Formativní hodnocení žáků na 2. stupni základní školy v hodinách matematiky – Bc. Jaromír HENDRYCH
Bc. Jaromír HENDRYCH
Diplomová práce
Formativní hodnocení žáků na 2. stupni základní školy v hodinách matematiky
Formative Assessment in Lower Secondary Education during the Lessons of Mathematics
Anotace:
Diplomová práce se věnuje formativnímu hodnocení v hodinách matematiky na druhém stupni základní školy. V práci jsou první tři kapitoly zaměřeny na teoretické vymezení školního hodnocení, formativního hodnocení a porovnání sumativního hodnocení s formativním. Praktická část je věnovaná dotazníkovému šetření. Cílem diplomové práce je analyzování využívání formativního hodnocení v hodinách matematiky …víceAbstract:
The diploma thesis deals with formative evaluation in Mathematics at the second stage of primary school. The first three chapters are focused on the theoretical definition of school evaluation, formative evaluation, and comparison of summative evaluation to formative evaluation. The practical part is devoted to the questionnaire survey. The aim of the diploma thesis is to analyse the use of formative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Hodaňová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HENDRYCH, Jaromír. Formativní hodnocení žáků na 2. stupni základní školy v hodinách matematiky. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol / Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ
Adéla Lívová -
Hodnocení žáků na 2. stupni základní školy v současné praxi
Karolína Čápová -
Využití formativního hodnocení na prvním stupni ZŠ
Hana Zatloukalová -
Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ
Monika WRÓBLEWSKÁ -
Školní hodnocení žáků 1. stupně ZŠ očima rodičů
Martina Bursíková Koldánová -
Souvislost sebehodnocení se zpětnou vazbou na Facebooku
Rachel Benatzká -
Zpětná vazba na personální útvar za účelem zvýšení jeho významu a efektivity
Dita Krčmová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
22. 4. 2022