Bc. Lucie Svíčková

Bachelor's thesis

Zákaznická spokojenost, její vliv na nastavení zákaznické péče a techniky měření

Customer Satisfaction, its Impact on Customer Care Set up and Measurement Techniques
Abstract:
Práce se zaměřuje na měření zákaznické spokojenosti v call centrech. Zabývá se společností, která metody měření zákaznické spokojenosti využívá a zkoumá, zda jsou její techniky měření nastaveny správně. Na konci práce je vyhodnocena jedna z metod měření zákaznické spokojenosti, která je nejvýhodnější pro danou společnost.
Abstract:
This thesis focuses on measuring customer satisfaction in call centres. It deals with a company, which use methods of measuring customer satisfaction and explores the right setting of the measuring. Measuring customer satisfaction method which is considered as the best for the company is evaluated at the end of the thesis.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 1. 2016
  • Supervisor: Ing. Kateřina Pojkarová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Svíčková, Lucie. Zákaznická spokojenost, její vliv na nastavení zákaznické péče a techniky měření. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera