Bc. Lucie Svíčková

Bachelor's thesis

Zákaznická spokojenost, její vliv na nastavení zákaznické péče a techniky měření

Customer Satisfaction, its Impact on Customer Care Set up and Measurement Techniques
Anotácia:
Práce se zaměřuje na měření zákaznické spokojenosti v call centrech. Zabývá se společností, která metody měření zákaznické spokojenosti využívá a zkoumá, zda jsou její techniky měření nastaveny správně. Na konci práce je vyhodnocena jedna z metod měření zákaznické spokojenosti, která je nejvýhodnější pro danou společnost.
Abstract:
This thesis focuses on measuring customer satisfaction in call centres. It deals with a company, which use methods of measuring customer satisfaction and explores the right setting of the measuring. Measuring customer satisfaction method which is considered as the best for the company is evaluated at the end of the thesis.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2016
  • Vedúci: Ing. Kateřina Pojkarová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Svíčková, Lucie. Zákaznická spokojenost, její vliv na nastavení zákaznické péče a techniky měření. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera