Analýza činnosti rezervačního oddělení luxusního 5* hotelu v Praze – Yekaterina Piyagina
Yekaterina Piyagina
Bachelor's thesis
Analýza činnosti rezervačního oddělení luxusního 5* hotelu v Praze
The Analysis of the Reservation Department of the 5* luxury hotel in Prague
Anotácia:
Táto práce si klade za cíl analyzovat význam činnosti rezervačního oddělení a jeho vztah k ostatním důležitým úsekům společnosti, jako například S&M Department a Revenue Management. Na základě primární hypotézy bylo ověřeno, že rezervační oddělení v luxusním 5* hotelu nemůže pracovat jako samostatný úsek a požaduje spolupráci s ostatními oddělení v hotelu. Pro analýzu činnosti rezervačního oddělení …viacAbstract:
This thesis aims to analyze the importance of the operation of the Reservation Department and its relation to other important departments of the hotel like Sales & Marketing Deartment and Revenue managements. On the basis of the primary hypothesis was verified that the reservation department in the luxury 5* hotel can not operate as a separate devision and requires the cooperation mainly with these …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/5202/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2013
- Vedúci: Ing. Martina Sochůrková
- Oponent: Ing. Libor Klvaňa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PIYAGINA, Yekaterina. \textit{Analýza činnosti rezervačního oddělení luxusního 5* hotelu v Praze}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/2506na/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Yield management: plánování kapacit ve službách
Tereza Šebková -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Hana Štamberková -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková