Uvedení zapletených kol Equator na zahraniční trh – Bc. Jakub Motyčka
Bc. Jakub Motyčka
Master's thesis
Uvedení zapletených kol Equator na zahraniční trh
Introduction of Equator Wheels on Foreign Market
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá uvedením produktu na zahraniční trh při zachování prodejního modelu využitého v České republice a na Slovensku. Teoretická část zahrnuje úvod do marketingu, internetový marketing, content marketing, sociální sítě se zaměřením na Facebook a teorii spotřebního chování s důrazem na kulturní faktory ovlivňující spotřebitele. Analytická část práce se zabývá analýzou zkoumané …viacAbstract:
This diploma thesis deals with introduction of product on foreign market with preservation of selling model used in the Czech Republic and Slovakia. Theoretic part includes intro-duction to marketing, internet marketing, content marketing, social media sites with focus on Facebook and theory of consumer behavior with emphasis on cultural factors affecting consumer. Analysis part of the thesis contains …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Motyčka, Jakub. Uvedení zapletených kol Equator na zahraniční trh. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřebitelské chování
Lucia Holbíková -
Analýza spotřebitelského chování
Alžbeta Kurillová -
Internet jako prostředek proniknutí na trh
Jakub Kofroň -
Adaptace marketingového mixu pro vstup na zahraniční trh
Filip Knob -
Vstup vybrané české firmy na zahraniční trh
Hana Abrmanová -
Strategie vstupu internetového obchodu na zahraniční trh
Gabriel Medoň -
Užití e-shopu pro možnost exportu zboží na německý trh, začlenění problematiky do vzdělávání
Martina FEREŠOVÁ