Ing. Radek Široký

Bakalářská práce

Nové trendy marketingu a jejich praktické využití

New marketing trends and their practical use
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na nové prvky v marketingovékomunikaci a zachycuje nástup trendů dalších. Teoretická část obsahuje vymezení marketingu a jeho úkoly, definuje jednotlivé přístupy a strategie. Vzhledem k rozsahu tématu autor nemohl zachytit celou škálu novinek, avšak jsou zde vybrány ty nejdůležitější. V praktické části je cílem analyzovat vybranou firmu a po stanovení konkrétních …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on new elements in the marketing communication and captures the emergence of other trends. The descriptive section contains the definition of marketing and its functions, defines various approaches and strategies. Because of the extent of the topic the author was unable to capture the whole range of news, but there are selected the most important ones. In the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Jitka Černá
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní